avslutningsmiddag på Socitén

Fy för bakfylla! Så fort man blandar mår man skit dagen efter.. Fast jag antar att Victoria antagligen mår ännu sämre, haha ;)
Kvällen igår rätt så lyckad, maten var god, jag hade trevligt folk runt omkring mig och det blev även lite dans. Dock blev det väl inte riktigt så roligt som man hade hoppats på, så jag åkte hem redan vid elva tiden.
Idag tänker jag bara ta det lugnt, mamma åker till jobbet snart och då blir jag ensam. Ska städa lite och eventuellt plugga. Härligt med två lediga dagar denna veckan, fast iofs imorgon ska jag jobba och på söndag ska jag ut på friluftsliv med skolan och vi som har läst idrott/hälsa b. Vi ska tälta och paddla kanoten till måndagen.. Ser väl inte precis fram emot det. Känns sådär om man ramlar i vattnet (panik!!) och blir förkyld eller får en massa myggbett till balen. Bara en vecka kvar tills dess ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0