alltid trevligt.

Gårkvällen spenderades inte alls hemma som det var tänkt, istället hämtade en hm. ja vad ska man kalla honom?! en nyfunnen vän (mammas förttjänst!) upp mig och så åkte vi hem till honom och kollade på Eurovision. En riktigt trevlig kväll blev det! Alltid kul att lära känna nya människor!
Snart ska jag köra pappa till tågstationen, han ska tillbaka till Norge redan och kommer inte hem för ens till min bal. Efter att jag kört honom måste jag sätta mig och göra färdigt min sista och avgörande uppgift i etik och livsfrågor.
Jag har en dag full av plugg framför mig som vanligt alltså..

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vem är denne nyfunne vän? :)

2009-05-17 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0