trevligt värre

Tjenis penis!

Har umgåtts med Vix två dagar i rad nu så ja då blir det rätt mycket snack om just penisar, höhö!
Kom hem från stan för en liten stund sen, har shoppat lite efter skolan med Victoria, hittade svarta jeansleggins och en skit snygg svart tisha som liknar Ed Hardys kollektion rätt mycket. Skit najs iaf!
Jag lekte med V igår också, då kom hon hem till mig och så bakade vi kladdkaka och hade det allmänt trevligt, självklart kom Johan också hit och var med oss en liten stund.
Vad mer har hänt då, hmm. Mamma har varit på seans och fått kontakt med döda (haha!), jag har klippt mig.. Ja det var nog allt!
Nu tänkte jag ringa min lilla Sorto, det var ett tag sen jag pratade med henne sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0