Tisdag

Suck, huvudvärk, huvudvärk och huvudvärk, jag tror jag blir galen! Huvudet har dunkat på mig nu hela dagen, och ingenting hjälper. Hade bara en lektion idag, svenska c, för de två andra var inställda, men jag skippade svenskalektionen också pga. av huvudvärken och dålig sömn inatt. Kanske inte var så jätte smart av mig då vi skulle hålla våra tal idag, men det är väl inte värre än att jag får ta det nästa vecka!

Nu sitter jag och skriver för fullt på mitt projektarbete, ska in till stan om en timme och lämna tillbaka mina försenade böcker, och ta en fika med Victoria. Här är riktigt härligt vårväder idag också, med sol och blå himmel, dock så blåser det typ storm så det blir till att ta på sig mycket kläder ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0