pump it up!

Pust,
har precis dammsugit hela huset, funderar på om jag ska svabba av det också, får se.
Nu är det iaf lördag igen, härligt med helg!
Gårdagen spenderade jag hos min bror, det var mycket trevligt med räkor och Let's Dance. Var hemma redan halv tio, men det var lagom för jag var jäkligt trött. Mässan om utlandsstudier i Göteborg var värdelös, det var bara ett litet rum med några bord med representanter från några skolor, öhm där skulle vi traska runt i två timmar?! Jag och Sorto gick där kanske i fem minuter sen gick vi vidare till Universeum där vi satte oss på ett fik och pratade.

Ikväll blir det party! Först lite förfest hos Vix, och sen utgång. Jag har sett fram emot kvällen hela veckan, så jag hoppas verkligen på en lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0