mera spontanitet!

Man ska verkligen inte ha för stora förväntningar på en kväll, man ska helst inte planera alls utan bara göra något spontant, då blir det bäst! Kvällen igår var väl sådär, förfesten var jätte rolig som vanligt, en massa tjat, skratt och dansande med diverse prylar, haha! Ute på krogen var det dock inte alls kul, kände inte en kotte typ och dålig och konstig musik.
Jag var ändå hemma rätt sent, runt tre halv fyra, Johan var snäll och körde hem mig när jag hade tröttnat och ville hem.

Hitills har jag bara slappat framför tvn, senare ikväll ska jag hem till Victoria så ska vi till Donken och käka, och sen hem till henne igen. En lugn söndag alltså, precis så som det ska vara!

Nu ska jag käka sen får man väl försöka fräscha till sig lite, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0