Home

Hemma igen i Falkenberg efter en trevlig helg i Knäred. Eller jag kom rättare sagt hem igårkväll, men hade lite plugg att göra så hann inte blogga då.
Helgen har varit lugn, men jätte trevlig. Fredagen tog vi det bara lugnt, gick en liten promenad och somnade redan kl. tio. Dock vaknade vi redan kvart över sju på lördagen, och gick upp då. Victoria fixade mitt hår, tupering och löshår i en fläta till fotograferingen till hennes projektarbete. Vi åkte sen in till Laholm, och var där ända fram till halv sex. Först fotograferades jag och Linus som var rockare, bilderna blev grymma, men det var minsann inte lätt. Jag var inte lite självkritisk, på varenda bild fick jag för mig att jag såg ut som en fisk. Sen det var det två fotograferingar till, bla. med en liten söt vovve. Det var nog den sötaste valpen jag någonsin sett!
Vi tog det sen lugnt resten av lördagskvällen, vi kollade på film och käkade godis. På söndagen hade Victoria två klippningar och då passade jag på att plugga! Var väl hemma i Fbg igen vid sextiden.

Nu sitter jag och pluggar inför ett rättskunskapprov imorgon, så jäkla drygt. Har redan varit i skolan för dagen, idrottslektion med bugg (sjukt roligt!!) och svenska där jag fick hållt mitt tal, gick riktigt bra!
Resten av dagen ska jag bara plugga, och ska även försöka komma ut på en promenad, fint väder nu igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0