finally!

Äntligen har jag kommit igång med pluggandet igen, woho! Har precis gjort färdigt svenskan som ska in imorgon, engelskaläxan är också gjord, och nu tänkte jag sätta igång med uppgiften vi har fått i arbetsmiljö och säkerhet. Ska försöka få gjort så mycket som möjligt för imorgon MÅSTE jag sätta igång med mitt projektarbete.
  Hitills har dagen varit bra, började dagen med idrott och då var det Hedmans tur att hålla i lektionen. Volleyboll blev det, kul som fan, men underarmarna och handlederna är rätt så möra och ömma nu.
Var hemma redan vid tolv, och sen dess har jag bara pluggat. Jag kanske ska vara med Johan en stund ikväll, annars blir det att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0