dags att sova.

Lite sen uppdatering idag, men det får ni allt tåla. Dagen har varit bra! Den har bestått av skola, där jag hade prov i rättskunskap, gick väl sådär, blir inte MVG som jag helst vill.. Däremot fick jag höra att jag ligger bra till i svenska c. läraren vet inte riktigt vilket betyg det blir, men det lutar åt MVG, woho!
Efter skolan tog jag en kaffe med Victoria på Stålboms och satt å tjöta där en stund. Sen bar det av hemåt för att plugga. Pluggade sedan resten av dagen/kvällen, samhäll b och projektarbete fick det bli. Så jäkla drygt, har så sjukt mycket nu. Kommer till att bli att jag får sitta och plugga hela dagen imorgon också.. Suck!

Men nu är det dags för sängen för min del! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0