buhu!

Fy vad uttråkad jag är! Behöver plugga men det står helt still i skallen på mig så får inget gjort. Du tar upp alla mina tankar!
Pratade precis med Victoria, och även om vissa saker har ändrat sig så ser jag fram emot lördag som fan, jag får väl se det ur en positiv vinkel.
Imorgon är det skola redan halv nio, dock har jag sen håltimme från halv tio till tolv, får väl försöka plugga då. Halv ett tar en buss oss till Göteborg för att besöka mässan om utlandsstudier. Är väl hemma runt fem tiden redan igen, och sen ska jag hem till brorsan för att äta lite räkor och umgås. Han och Ulle åker utomlands i en vecka på lördag, så jag ska ha hans bil, det ser jag verkligen fram emot, ska bli skönt att ha en "egen" bil!

Nu ska jag kolla efter om vi har lite glass, fan det enda man gör när man har tråkigt är att äta, jaja!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0