utbildning med Durewall.

Kan ju säga att jag var allt annat än sugen i morse när jag skulle gå upp och halsen värkte och jag skulle bege mig till Solhaga för utbildning.. Här har man tagit studenten och firat att man ska slippa behöva "lära sig" mer och det första man får göra är att åka på utbildning. Men, det blev ingen tråkig utbildning med en massa tugg utan vi fick prova på en massa och jag hade en kanontrevlig dag. Utbildningen kallas Durewall och behandlar bl.a lyftteknik inom vården m.m. Träffade jätte många roliga människor och jag fick många härliga skratt!
Kom hem vid tre och sitter nu och funderar på vad jag ska göra resten av dagen.. Har utbildning imon igen, men inte för ens vid två så behöver ju inte tänka på att jag måste i säng tidigt.. Antingen blir det att träffa Vix en stund, eller åka hem till brorsan och Ulle.. Faast jag hade ju mer än gärna träffat Nickepicke idag! Hmm...

Kommentarer
Postat av: Suz

Hej tjejen hoppas allt e bra med dig idag :D

Fin blogg du har.

Kolla gärna in min ;)

Men vi ses i eftermiddag.

kram

2009-06-11 @ 10:20:29
URL: http://misssuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0