this is where the story begins.



Vädret suger, jag ska jobba hela sommaren, framtiden är oviss och det är bara damm kvar i plånboken, men trots detta känner jag mig ändå så jäkla nöjd med livet just nu. För en gång skull har jag ett jobb där jag får jobba oavsett väder, arbetskamraterna är kanon, likaså arbetsuppifterna och pengarna kommer så småningom ramla in. Sen att jag nästintill varje natt får sova bredvid en helt underbar kille gör inte saken sämre precis..
Att jag inte vet vad jag ska göra till hösten eller att risken finns att jag blir arbetslös känns väl sådär emellanåt, men vad hjälper det att jag oroar mig över det nu?!
För första gången så känner jag att allt kommer att ordna sig så småningom!
Hej då till skolan och hej till mitt nya liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0