snark + kräk = ingen skönhetssömn.

Hej på er!

Allt bra? Själv hostar jag som en gammal roslig gubbe.. Tror jag blir galen, ryggen värker och kräkreflexerna går på högvarv. Trött är jag också. Det blev inte så mycket sömn inatt tack vare en snarkande sötnos och en kräkande katt! Gårkvällen spenderades hos brorsan och Ulle, vi firade Jonis som fyllde 21 igår, congratulations brotha! Jätte trevligt som vanligt med god mat och tårta och vin och shottar.
Hittills har jag spenderat dagen framför datorn på lumpens hemsida. Inatt när jag inte kunde somna kom jag fram till att jag vill göra lumpen. Jag har alltid tänkt göra det men någonstans under gymnasietiden ändrade jag mig, men nu så är jag back on track igen. Har hittat några befattningar som intresserar mig, men självklart när jag skulle skicka in en ansökan om att mönstra så krångla datorn och det gick inte att skicka iväg. Ska försöka senare annars får jag åka hem till brorsan och göra det där. Så fort det är iväg skickat måste jag ta tag i träningen, för jag kan ju inte komma dit och göra bort mig totalt!

Nehe, allt detta snack om träning har gjort mig godissugen så ska lägga mig i soffan och läsa nya Veckorevyn samt delegeringspapperna till jobbet! Laaaaaatis!  Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0