sjusovare.

Lite mer än en vecka sen jag tog studenten och jag har redan blivit förslappad. Varenda dag sen dess har jag typ sovit till tio halv elva. Men igår så bestämde jag mig för att sätta klockan tidigt och komma upp och få något gjort. Självklart så kom varken jag eller mamma upp i tid och jag fick dra mig ur sängen vid halv elva. Huvudvärk och ångest fick jag på köpet! Har i alla fall fått gjort lite, har tvättat, läst på lite om delegering, solat och varit i stan med mamma och uträttat lite ärenden. Köpte andra boken i Twiligt-sagan, "När jag hör din röst", allergimedicin, en fleecejacka till jobbet och självklart blev det en smarrig fika på The Lounge med mamma och Victoria.
Vi kom hem för bara en liten stund sen och nu ikväll måste jag byta vattnet i Hugos skål, packa, stryka m.m.

Så dagen har inte varit helt kattskit bara för att jag sov för länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0