det börjar närma sig.

Sista veckan innan man är fri. Känns konstigt. Trodde jag skulle gilla känslan av att vara ledig och inte behöva plugga. Jag har redan ångest.. Veta att jag aldrig ska sätta mina fötterna på Drottning Blankas igen har hela tiden känts underbar, men nu, nu får jag bara ont i magen. Vad ska jag göra nu? Nu försvinner den säkerheten man alltid har haft, skolan. Nu går man vuxenlivet tillmötes och måste ta tag i sitt liv. Skaffa sig ett fast jobb, flytta hemifrån, uppfylla sina drömmar.

Tiden har gått fort och jag kan ännu inte fatta att det redan är dags för mig att ta studenten och jag kan inte låta bli att undra om jag verkligen är redo?!

Kommentarer
Postat av: Petra Svensson

Heeej! Så fort du läser detta, ring min mobil då! 0703396212! HANDLAR OM STUDENTDAGEN!! RINGRINGRING :D:D

2009-06-04 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0