den perfekta söndagen!

Idag har jag haft den helt perfekta söndagen! Jag och en kompis åkte ner till sjön där han har sin båt och så köpte vi med oss varsin sallad och låg vid vattnet och solade och hade det allmänt mysigt. Det var en helt perfekt dag då man verkligen uppskattar livet. Efter att solen gått i moln åkte vi hem till hans bror och lekte med hans underbara brorson, när man träffar en sån sötnos kan man inte göra annat än älska barn!
Kom hem för två timmar sen typ och nu ska jag kolla över mina kläder, jag fick nämligen ett erbjudande idag om att åka med till Dalarna på tisdag och vara där över midsommar. Jag är ju dum om jag tackar nej, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: suz

Hej skönt att höra att du har ändrat dig angående dalarna ;)

klart man inte tackar nej :)

Hoppas det är bätte med förkyldningen .

Kram suz

2009-06-14 @ 21:45:48
URL: http://misssuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0