update.

Oj, vilken dålig uppdatering det har varit på sistone! Men vem har tid till att blogga när man jobbar för fullt och vill lägga sin lediga tid på sin älskling? Inte jag iaf.. Livet leker iaf och jag är nöjd som bara den! Förutom att min mage spökar fortfarande, men enveten som jag är så kollar jag inte upp det utan tror det ska gå över till dagen efter.

Men men, nu hinner jag inte skriva mer för det är dags att dra till jobbet, hoppas verkligen det inte blir en lika jävlig dag som igår. Susanne, var glad att du har semester!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: suz

hej jo tack det kan jag säga att jag e glad över ;) stressa inte ihjäl dig bara...

Har du inte vart hos läkarn än? :s

Kram

2009-07-15 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0