sista lovdagen

Go'morron!

FY, idag drog mamma upp mig tiidigt, kvart över sju var hon inne och tjata första gången. Hon skulle bara köra lillebrorsan till bussen sen tyckte hon att vi skulle ut på en promenad. Det började snöa som fan, men hon envisades och vi skulle ut ändå. Vi hade väl gått i knappt två min. och så ramlar hon och sträcker sin axel, smartass! Vi fortsatte dock att gå en liten stund till, och kom för en stund sen. Det snöar som bara den ute nu! Mysigt tycker jag, men regnet kommer väl snart skulle jag tro.

Vad ska jag göra resten av dagen? Inte en aning.. Hade tänkt åka till Vbg och shoppa lite, men det gör jag inte nu i detta vädret. Det blir väl att slappa ännu en dag, imorgon börjar skolan.. Fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0