semla - ett bra avslut på en skolvecka!

Hej på er!

Fredag igen, och det känns riktigt härligt, även om jag inte har några planer inför helgen. Ska bli skönt att få slippa ställa klockan och behöva åka iväg till skolan. På tal om skolan - jag mitt nöt försov mig ju såklart i morse, och missade den första lektionen. Faktiskt var det Mikael's fel för han var så jäkla enveten med att stanna ända till halv ett igår, han har verkligen ett munläder som heter duga! Nä, det där lät negativt, det var jätte trevligt igår, även om jag strax innan han kom fick ett väldigt tråkigt besked, och en massa saker drogs upp.. Men det ska jag inte prata om här!

Kom iaf iväg till skolan tillslut, och hade då samhäll b i två timmar. Kom hem för en liten stund sen, mamma hämtade mig i skolan, och som vanligt så var suget stort, och vi åkte till Brödskrinet och tog en fika, semla och kaffe fick det bli, helt gudomligt gott!

Nu har jag precis kollat mina mail, och hade fått ett från Louise Klintefjord som försökte starta upp Unga-BRÅ förra året, där jag hade tänkt sitta med. Dock gick det inte riktigt så bra, intresset och engagemanget var inte så stort, men nu har hon tänkt försöka igen. Jag är självklart lika intresserad som jag var sist, och ska försöka ligga på som bara den, så att det blir något av det. Nu fanns det även en möjlighet för två av oss att åka iväg på en kongress i Borås den 13-15 mars, och jag skulle tycka det vore skit kul att få åka iväg på, men vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag hjälpa morsan med maten, tacopaj blir det, mmmm! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0