Lördag

Hej!

Kom hem för en liten stund sen från Tatto Lion i Långås, brorsan var där och tattuerade sig och då passade jag på att åka dit och kolla lite och snacka med Anders om min tatuering. Jag tror jag har bestämt textstilen nu och ska ringa honom imorgon och bestämma tid, ååh va jag längtar!! :D

Igår efter skolan kom Therese och hämtade upp mig så drog vi till Vbg en sväng, jag fick köpt en topp och en kalender för det nya året, vi hann även med en liten fika på Espresso House.
Resten av dagen/kvällen tog jag det bara lugnt framför Let's Dance.
Ikväll har det pratats om att dra ut på krogen, men jag vet inte riktigt än om jag känner för det. Har inget att ha på mig, och humöret är inte på topp. När jag känner mig såhär brukar det inte vara en bra kombination med alkohol och en massa folk. Hm, får se hur jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0