less på skiten

Fan, imorgon börjar skolan, och jag vill verkligen inte dit. Är riktigt less på det nu! Som tur va så går vi bara i fem veckor sen har vi sportlov. Kom på nu sista dagen på lovet att jag hade ju faktiskt lite saker jag hade behövt göra under lovet. Jag skulle fatta ett beslut om jag vill fortsätta med franskan, jobbat på mitt projektarbete, lånat böcker på bibblan, samt jobbar på mitt arbete i naturkunskap. Smidigt av mig att komma på det först nu.. Aja! Tänker inte sätta mig med det nu iaf, det får vänta.

Förresten, fick äntligen boken Om jag kunde drömma idag, tyvärr så är jag alldeles för trött för att läsa, så den får vänta!




update:  Det är som vanligt - skolan är tänkt att börja imorgon och jag ska ha två lektioner med samma lärare, dock så är han sjuk så nu har jag inga lektioner alls. Förvånad? Nepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0