inte riktigt van..

Hej på er!

Jag är ju inte riktigt van vid att behöva gå upp så tidigt på morgonen eller att jobba så jag är rätt mör nu efter att jobbat hela dagen. Men det var trevligt, och jag lärde mig lite nya saker, och fick prova på en massa, så jag är nöjd ändå. Nu får jag verkligen bara hoppas att det ev. blir något jobb där emellanåt och i sommar.
  Jag har precis käkat middag, så nu är jag lite extra slö. Egentligen borde man väl gå ut och gå en runda, men det känner jag inte alls för. Therese undrade om jag ville komma bort en stund, men jag vet inte riktigt om jag orkar. Det är ju fredag idag egentligen, men det känns som en söndag..

Jaja, jag får väl se vad jag gör! Hörs imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Louize är ett snyggt namn.

2009-01-04 @ 22:32:39
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0