ingen bra plugg-dag


Har suttit och pluggat på mitt arbete i naturkunskap b om genteknik och livsmedel nu i två timmar, och jag känner faktiskt nu att det får räcka med pluggandet för idag. Är inte på så bra humör, trött och skriver fel i varenda mening typ. Har trots allt fått gjort rätt mycket, och imorgon har jag ingen skola för vi har självstudier på eng. C så jag kan plugga hela dagen.

Nu blir det att mysa ner sig i soffan med boken "Om jag kunde drömma", har jag förresten nämnt hur jävla beroendeframkallande och bra den är?! Jag vill också ha en vampyrpojkvän som får mig att känna på det där viset Edward får Bella att känna! Jag är nog allt lite förälskad själv i Edward, barnsligt jag vet ;)
Så fort jag läst färdigt den (jag drar ut på det så länge jag kan, för jag vill inte helt plötsligt läst alla böcker och så är historien slut..) ska jag in till stan och köpa del 2 - "När jag hör din röst"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0