back to school

Första skoldagen efter jullovet, och precis som vanligt var det en händelselös och onödig dag. Jag började med idrott/hälsa b på morgonen, men lektionen gick åt att prata om vad kursen ska innehålla, bl.a friluftsliv (övernattning med kanot och skit.. ) och personlig tränare åt någon annan. Lektionen var alltså helt meningslös! Efter det skulle jag ha håltimme fram till ett, så jag och Therese drog till Stålboms och tog en fika/lunch. Det blev dock ingen lektion vid ett för läraren var sjuk, men som tur var kunde vi ha svenskalektionen tidigare, men där kollade vi bara på film.
  Jaa, det är väl ungefär såhär det alltid är när man går på Drottning Blankas!

Nu ska jag iaf sätta igång och plugga lite, känner på mig att jag kommer ha några intensiva veckor framöver mig med mitt PA, idrott/hälsa b m.m.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0