vilken kväll!!

Igår blev ett perfekt slut på detta lovet, fy jävlar så roligt jag hade! Ni får ursäkta mitt ordspråk men inga andra ord passar in. Jag har nog aldrig haft så roligt ute och dansat så mycket, kvällen var helt underbar.
Jag, Johanna och hennes syster blev körda in till stan i snöovädret halv tolv, och sen spenderade vi resten av kvällen på Grand. Tyvärr åkte Johanna hem lite tidigare för hon hade så ont i magen/mellangärdet.
Idag har jag typ träningsvärk i hela kroppen, men det spelar som helst ingen roll för jag mår så bra i "själen", haha!

Denna söndagen tänker jag bara slappa. Jag har lite jag ska plugga på, och så blir det antaligen en liten promenad också, men inte mer än det!


Man blev helt crazy när Lady Gaga's Pokerface spelades igår, då stod man allt annat än still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0