vårkänsla

Godmorgon!

Idag ser det ut att bli en riktigt fin dag med solsken, härligt det behövs! Dock får man sig väl en smärre chock om man går ut och kylan slår emot en. Skinnjackan åker iaf på idag!
Gick upp runt tio idag, tyckte jag kunde unna mig en sovmorgon, ska försöka att inte sova bort hela sportlovet iaf, det har jag verkligen inte tid till.
Har bara en lektion idag, engelska C vid kvart över två, sen vet jag inte vad som händer. Antagligen måste jag plugga för har inämning i etik och livsfrågor imorgon och jag har inte ens börjat på uppgiften. Pratade med min lärare om den igår då jag inte riktigt förstår, och han blev arg på mig för att jag kommer och säger det nu. Dock spelar det inte så stor roll om jag hade kommit i förra veckan, för jag förstår ändå inte när han förklarar. Jag börjar bli riktigt trött på hans konstiga uppgifter som man aldrig förstår sig på, allt känns överkurs. Men jag måste iaf ge den ett försök till, och så får jag ta smällen imorgon när jag inte har något att lämna in!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0