Tristess

Att sitta och plugga i grått och dystert väder som vi har i Falkenberg idag, är kanske inte det roligaste och mest uppiggande precis. Flertalet tycker att plugga är trist ändå, men för att göra det en aning lättare brukar jag alltid fixa mig en kopp té eller kaffe, och ibland något gott att smaska på under tiden till, 70 % choklad brukar jag köra på, men idag kände jag för att vara riktigt nyttig så fick bli grönt té, torkade aprikoser och valnötter. Rätt gott faktiskt, men det bästa är att det ger en jäkla massa energi. Så nu sitter jag här jätte sprallig och har ingenting att göra. Jag har pluggat färdigt för dagen, m&m var inte hemma, och jag har ingen bil så jag kan köra till någon kompis.

Vad ska jag göra?!


en god kombination som är bra för kroppen,
men en aaning för mycket energi för mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0