pustar ut..

Så, nu har jag varit hos skrädderskan också! Det gick bra där också, jag blev lite osäker över om jag verkligen hade valt rätt klänning när jag provade den igen förra veckan, jag fick ju även en aning smått panik också när den satt tajt över magen, men nu när jag väl provade den där satt den galant, och jag är åter supernöjd med mitt val av klänning! Men bara för att klänningen inte satt tajt nu ska jag inte tro att jag kan skita i det där om att bli nyttigare och börja motionera mer. Det funkar helt enkelt inte i längden att käka tre semlor i veckan, och inte röra på sig. Det kommer varken min mage eller mina tänder må bra av. Men det kändes skönt ändå för nu kan jag pusta ut en aning och lite av ångesten rann av mig!

Resten av dagen har jag inga planer, det blir antagligen att sätta sig och plugga lite nu, och så får jag ta dagen som den kommer!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha gör den? kanske inte så konstigt när jag pratar och lyssnar så lite på svenska nu :P

2009-02-19 @ 16:00:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0