panic panic panic!!

Hemma från Halmstad, och sitter nu framför tvn och käkar underbart god sorbetglass från Sia. Halmstad var trevligt, fikade och hittade även ett par skor till balen, är jätte nöjd med dom då jag även kommer ha nytta av dom sen. Efter H-stad blev det pizza och vin med mammsen, och fick efter det för mig att prova min balklänning, PANIK, klänningen sitter tajt över min mage!! Visst jag har ätit mycket idag, men ändå.. Jag får inte bli rundare om min mage för annars kommer jag inte komma i min klänning. Lovet kommer att få bestå utav plugg, och försöka sätta igång med träningen, iaf promenad och ev. joggning! Skärpning Josefin!!

Sitter som sagt och slappar framför tvn nu, och är rätt så trött, så efter utröstningen i Let's Dance blir det sängen. Imorgon blir det nog lite sovmorgon, måste ju få njuta av att jag har en veckas lov framför mig.

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0