pajasen kom på besök

Åh, vad härligt det är med promenader i snön, man blir så pigg när allt är så ljust och vitt, och luften blir mycket fräschare. Tror det får bli en promenad till sen lite senare.
Nu har precis min käre storebror varit här på lite fika. Jag blev så orolig när han ringde och sa att han skulle komma, för han lät så deppig, men han berättade senare att han satt och sket så det var därför han lät lite konstig (!) Typiskt min bror! Det är alltid lika roligt när han kommer hit, jag vet ingen annan som kan underhålla folk som han, han har alltid något roligt att berätta.

Jag tänkte jag skulle ta och skriva lite på mitt projektarbete nu, just nu skriver jag om mäns våld mot kvinnor och vill helst få gjort det mesta på den delen så jag kan lägga all fokus på intervjuerna sen med olika poliser.
Jag måste även sätta igång med min uppgift i idrott/häla b, ska ju vara personlig tränare (PT) åt någon i tio veckor och vi skulle ha kommit igång med det denna veckan, men  tyvärr så har jag ingen som vill ställa upp, så kommer antaligen få ta mig själv, inte så roligt då jag hade sett fram emot att få vara det åt någon annan, men det är min sista utväg!

Javisst ja, plugga var det, inte blogga! Blogghumöret har verkligen varit på topp nu under lovet, tycker ni inte?!


entertainer ända ut i fingertopparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0