klackarna i taket?

Hejhej!

Allt bra idag? Det hade kunnat vara bättre här iaf, har lite smått ont i huvudet efter igår och min fot värker, och kan knappt gå på den. Jag hade det jätte kul igår, förfesten hemma hos Hedman var skitrolig med roliga diskussioner, och dans. Därefter blev det Grand och Harrys. Dock råkade en tjej sätta klacken rätt ner på mina tår stenhårt, så antaligen har jag stukat några av tårna för jag kan inte röra på dom och dom är svullna. Perfekt ju när jag ska ha thaiboxning imorgon i skolan -.- Men utöver det blev det en jäkla rolig kväll!

Var uppe rätt tidigt idag och har mest legat i soffan och degat mig, nu måste jag dock ta tag i pluggandet. Bläh, det går aldrig en söndag utan att jag alltid måste sitta och plugga. Är måttligt trött på det nu!

Bilder från kvällen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0