ett trevligt slut på en skitdag..

Äntligen är denna dagen över! Provet gick inte alls bra, räknade ihop de poängen på de frågor jag svarade på, och jag kommer inte att få godkänt. Provet var mycket svårare än jag trodde, och hon hade med saker som vi inte ens haft genomgång på.. Jag hatar naturkunskap!
En tråkig skoldag fick iaf ett bra slut med en runda på stan och en fika på Falkmanska med Victoria, det var riktigt trevligt, och smaskigt med för den delen ;) Ingen semla dock, utan kycklingbaguette, tro det eller ej!
 
Nu är jag iaf hemma, och är rätt slö så tänker faktiskt unna mig själv en pluggfri kväll och istället lägga mig i soffan och glo på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0