borta med vinden?!

Vart har all min motivation tagit vägen?! Ingen motivation till att äta, plugga, eller blogga.. Hoppas den kommer tillbaka snart!
Nu har jag i alla fall  äntligen kommit igång med pluggandet. Sitter och skriver på en story till etik och livsfrågor. Den ska handla om någon som är manodepressiv och som till sist tar livet av sig. Vi ska skriva kring vad samhället gör, och någon nära anhörigs tankar/känslor. Intressant, men hemsk uppgift. Det blir verkligen att man sätter sig in i den anhörigas situation, och nu sitter jag här tårögd och ont i magen.

Engelskalektionen blev inte så långvarig, mamma körde dit mig, jag fick reda på att läraren inte var där och vi skulle jobba själva, så jag ringde mamma igen så vände hon och hämtade mig. Sen dess har jag inte fått gjort så mycket, mest funderat.

Nehe, nu får jag väl fortsätta skriva på min story! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0