äntligen helg!

Jag hade det hur trevligt och mysigt som helst i Halmstad igår. När jag kom dit så gick vi en runda i stan för lille Noah behövde sova, sen gick vi till bibliotekets café och fikade, för där var lugnast. Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord, och sen gick vi hem till min moster där Linda sover nu när hon är här. När vi kom dit så vaknade äntligen Noah och jag fick sitta och mysa med honom i soffan, och sen fick jag även hjälpa till att bada honom. Han är verkligen det sötaste jag sett, han "pratar" hela tiden, gråter typ aldrig, och jaa är bara allmänt underbar. Så tjock och go också!! Jag längtar tills jag blir så pass gammal att man vill skaffa barn, för dom är ju helt underbara! ♥
Jag tog tåget hem vid nio, så var hemma redan halv tio. Då hoppade jag dock i säng på en gång, för var jätte trött efter allt gullande ;)

Nu sitter jag i skolan och har precis slutat för denna veckan. Bussen kommer om tio min. sen måste jag tyvärr hem och plugga, har sjukt mycket. Ser inte fram emot att ha sportlov om två veckor, för kommer antagligen bara få plugga hela veckan..
Kvällen blir alltså lugn med plugg och Let's Dance, men imorgon - då blir det minsann PARTAAAJ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0