Alla hjärtans dag - säljknep för affärerna!

Det är den stora kärleksdagen idag! Jag har aldrig varit så värst mycket för alla ♥ dag, det är bara för att du är singel tänker säkert många nu, och ja det har säkert en liten betydelse, men jag tycker mest det är en dag för affärerna som dom kan tjäna pengar på. Det är så många i Sverige som lever ensamma, och tycker att denna dagen är outhärdlig. Ska vi verkligen behöva ha speciell dag då man ska vara kärleksfulla mot varandra, och visa vad folk betyder för oss genom att ge bort en liten gåva? Vi har 365 dagar på året, och jag tycker man ska kunna göra detta vilken dag som helst, alla dagar på året!
Men jag vill ändå skänka en lite hälsning till mina vänner och familjen. Ni betyder mycket för mig, och jag hoppas att ni får en underbar dag. Jag älskar er allesammans! ♥



Kommentarer
Postat av: therese

Älskar dig med svensson :)



P.S jag är inte gravid. haha

2009-02-14 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0