tisdag

Varför är det alltid lika svårt att veta hur man ska börja ett inlägg? Ni vet ju ändå vad jag kommer att skriva typ. Aja!
Sitter och pluggar nu, har ett arbete om miljöpåverkan som ska in imorgon till arbetsmiljö och säkerhet. Har inte börjat på det förens sista veckan (vi fick sex veckor på oss..) men hoppas att det blir ett bra betyg ändå.
Blev en aning förvånad när jag fick reda på mitt resultat på samhäll b. provet - internationella relatiner. MVG-. Blev sjukt glad som ni kanske förstår eftersom vi läser kursen ganska fort och jag vill verkligen ha ett högt betyg i kursen. Var hemma redan klockan två idag från skolan, men slutade redan tolv. Lektionerna blir bara färre och färre, och studenten närmar sig med stora steg! Helt jävla underbart ska det bli, men lite vemodigt ändå.. Inte längre några roliga raster och luncher med Victoria, Therese och Johanna x2. Nepp, nu är det dags att bli vuxen att börja jobba. usch så deprimerande det lät! Men först ska jag försöka njuta av sommaren och leva livet!

Igår var jag självklart inne i stan och fika med Victoria, men idag ska hon hem till Knäred en snabbis så idag får jag klara mig utan det. Istället ska jag försöka bestämma mig vad jag ska ha på mig till helgens bestyr samt göra färdigt det tråkiga arbetet!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0