onsdag.

Godmorgon!

Idag har jag skola från tolv till fyra, sen blir det direkt in till stan för gå på möte med Unga BRÅ på Stålboms. Hoppas verkligen vi kommer fram till något idag! Jag känner inte alls för att gå till skolan idag.. Pratade med min handledare igår om mitt PA och han var inte alls nöjd. Fick två stora uppgifter också så nu har jag sjukt mycket att göra två veckor framöver. Det förstörde hela min dag och jag var på ett jävla humör och är fortfarande...
På kvällen var jag i alla fall hos min moster och morbror/farbror och planerade jag och min kusins gemensamma studentfest. Vi var inte hemma för ens halv elva och vi fick bestämt rätt mycket. Jag tror det kommer att bli en jäkla lyckad dag, ge mig 5 juni nuuuuu!!!

Nu är det dags för spackel!

Kommentarer
Postat av: Petra

Weeeei :D Snart en månad kvar :D:D:D

2009-04-30 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0