härlig tisdag!

Hej!

Vad gör ni för något? Själv sitter jag med ett glas rödvin och njuter ;) Mamma var sugen så vi korkade upp en liten flaska, ibland får man faktiskt unna sig något gott även om det är mitt i veckan!
Hade bara en lektion i skolan idag, hade prov och det gick käpprätt åt h*lvete. Valde att ta ett IG och istället göra omprov och då kanske få ett MVG som jag vill ha..
Direkt efter skolan åkte jag och mamma till Varberg för att leta festkläder åt henne till lördag (hon ska på klassfest). Tyvärr hitta vi inget så satte oss på Kafé Blå Dörren med varsin morotskaka och cappucino.
Har inte fått gjort så mycket sen jag kom hem, behöver plugga men har noll motivation. Istället har jag klickat hem mig min studentklänning från Nelly. En vit med några svarta detaljer från Elise Ryan. Helt underbaaar är den! Hoppas verkligen den passar. Har även fixat åket till studentbalen, så nu är det bara en kavaljer som fattas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0