älskade fredag.

Äntligen fredag och äntligen helg! Ska bli riktigt skönt att slippa åka till skolan på några dagar.
Hade bara en lektion idag och då var en tjej där och föreläste lite om Israel-Palestina konflikten, intressant men lite drygt emellanåt.
Jag har en lugn helg framför mig. Ikväll ska jag bara vara hemma, och imorgon ska jag och Victoria grilla lite här och softa. Jag är faktiskt lite mätt på festande efter påskhelgen.
Jaa förresten, fick min studentklänning jag beställde från nelly.com idag!! Det stod att den var liten i storleken så var rädd att den inte skulle vara lagom men den satt perfekt!! Lite stor i bysten men det är lätt fixat med en behå. Känns så skönt att det mesta kring den dagen börjar klaras av. Jag längtar som bara den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0