a shot at love with Vix & Svensson!

Glad påsk på er allesammans!

Haft en bra början på påsken? Min kväll igår blev kanon!! Först åkte jag hem till Victoria och gjorde mig lite iordning, sen gick vi till Stantos och käkade, och vid nio var det dags för popquiz på Harrys. Quizen sög, jag fattade ingeting och det var trångt som bara den! Sen kom Ulle och gjorde oss sällskap och då började kvällen dra igång. Shot efter shot, cider på cider.. Några timmar senare kom även brorsan och Tommy, och kvällen blev kanon även om både jag och Victoria fick i oss aaaaalldeles för mycket (jävla Ulle som försökte supa oss under bordet..).

Idag har jag mest tagit det lugnt och njutit av vädret. Fick cykla bakfull till Ica vid tolv för skulle köpa smörgåstårta till imorgon och hårfärg. Sen följde Vix med hit och hon färgade håret på mig! Sen har vi hängt här resten av dagen, och hon är iväg en stund nu och klipper en kille. Sen ska vi grilla och ut och köra lite ikväll ;) No life? Ajjemäään ^^,


Therese, Sorto och Hedman, kom hem! Här är så jäkla ösigt och ni missar en MASSA! Har dock redan en massa planer på vad vi ska göra när ni kommer hem!! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Sorto

Längtar som fan!!! Här regnar det bara och det är inte så många ställen som har öppet! Det är nog mer ös i FBG!!!!MISS U<3

2009-04-12 @ 20:29:49
URL: http://johannasorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0