skroten

Usch, vilken lång skoldag jag haft nu, har precis slutat, men kan inte ta bussen hem förens om en halvtimme. Det är lite smått segt att gå såhär länge, huvudet hänger inte riktigt med. Iofs så ska jag väl inte gnälla, då jag fick en rejäl sovmorgon eftersom jag inte började förens vid elva.
Förresten, en glädjande nyhet - vi har äntligen köpt en ny bil!! Vi provkörde den idag, en silvrig VW Golf -05 halvkombi, och en timme senare ringde mamma och sa att dom hade köpt den. Så imorgon vid tolv hämtas den, wohoo! Äntligen ska den där hemska Volvon väck!

Det händer inte så mycket ikväll, skulle egentligen tagit bussen till Kim idag eftersom jag inte börjar förens vid kvart över två imorgon, men det blir inte av. Får se vad som händer istället, det blir nog det gamla vanliga - slappa, och kolla på tv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0