ny vecka, nya krafter?!

Måndag igen, och dags för en ny vecka.
Kom hem från skolan vid halv tre, hade bara projektarbete idag, och då pratade jag med Mikael om att jag inte har kommit på vad jag ska jobba med. Han var inte så mycket till hjälp, utan han ville att jag skulle försöka tänka lite mer denna veckan, och ifall jag inte kommit på något till nästa vecka, skulle jag få höra hans idèer.

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Kollat lite på tv, samt funderat kring mitt PA, och mailat Polishögskolan. Tänkte skriva lite på min debattartikel nu, och avsluta min uppgift till svenskan som ska in imorgon. Missar tyvärr både svenskan och rättskunskapen imorgon, då jag har körlektion.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0