lyckad utgång!

Jäklar vilken lyckad kväll det blev igår! Jag hade så sjukt skoj!! Först satt vi hemma hos Sorto några stycken och drack lite, runt elva blev jag och några till Donkansugna, så innan krogen körde Therese dit oss så vi fick käka lite. Sedan bar det av ner till Grand. Jag dansade och drack Jägerbomb hela kvällen, och vid halv tre hämtade farsan mig. Som sagt, sjukt roligt hade jag, och jag tror minsann det kommer bli lite mer krogbesök för min del nu ;)

Gick inte upp förens tolv, då ringde Kim och väckte mig. Har bara slappat framför tvn sen dess med en skvallerblaska. Funderar på om jag ska åka till Kim lite senare idag, men vet inte riktigt om jag orkar. Det är söndag och jag är bakis, palla sätta sig i en buss då?!
 


Jag och Jessica på Grand!

Kommentarer
Postat av: jennifer

näää, fan va söta ni blev på kortet!! :D johanna snackade om den kvällen, men ja trodde d bara va blattar!! haha! men jag vet att johanna använde mitt krogkort, men hur kom jessi in?! :O

2008-10-03 @ 19:01:12
URL: http://totallyjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0