kortis

Det kändes en aning onödigt att åka till skolan idag, då resan dit tar lika lång tid som lektionen varar. Men det blev en intressant lektion trots att det bara var jag och Mathe som kom dit, och vi brukar aldrig komma överens och hamna i tjafs, men idag gick det riktigt bra mellan oss. Hade gärna fortsatt lektionen en stund då vi hade en jäkligt intressant diskussion i slutet.
Efter lektionen tog jag en härlig promenad i det fina kalla höstvädret in till stan och sedan bussen hem.
Har precis plockat ur diskmaskinen, städat upp lite här hemma och äntligen gjort rent min lille fisk's skål. Tänkte plugga lite nu, sen göra mig lite mat.

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0