körskolan

Dubbel körlektion i morse, det gick väl sådär. Kristoffer bad mig komma tillbaka vid halv fyra igen så ska vi öva på att fickparkera och starta i backe, vi glömde göra det innan så jag skulle få lektionen gratis, woho!
Slutade skolan för en timme sen typ, men känner att det är onödigt att åka hem emellan. Ska sitta här och vänta en timme till, sen tar jag bussen till stan.  Var på Netto innan och köpte mig en Yoggi och kexchoklad som jag sitter och mumsar på nu.

Efter körlektionen har jag inte en aning om vad som händer, antaligen bara ta det lugnt och övningsköra. Ungefär som mina dagar brukar se ut.  Nu tänkte jag surfa runt lite på nätet, och se vad för skojs jag hittar. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0