högt över förväntningarna!

Gårdagens kväll blev över förväntningarna, jag hade sjukt roligt. Krogen var väl lite sådär, det var inte så mycket folk ute. Men hos Victoria hade jag riktigt skoj. Jag har inte garvat så mycket sen jag vet inte när. Var hemma redan vid halv två, men det var rätt skönt för jag känner mig pigg och fräsch idag. Ikväll blir det fest hos Hedman, hon fyller 19 år imorgon och detta måste firas. Förra året blev en stor succé och vi hade alla jävligt skoj, så jag hoppas på lika skoj, om inte roligare ikväll. Dumt att ha förväntningar, men men..
Problemet är bara vad ska jag ha på mig, och ska man fixa skjuts eller blir det cykel?!

Nu ska jag korka upp en flaska rött vin och käka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0