en paj att döda för

Ibland är det bra att inte riktigt vara på humör inför något, för det är oftast då det blir som bäst. Middagen hos Kims morbror och flickvän blev jätte trevlig, och jag åt världens godaste äppelpaj. Har suttit i en evighet nu och försökt hitta det på nätet, då pappa hade slängt alla Hallands Nyheter där receptet stog i(!), men det går inte att hitta. Antar att jag får ringa Kims mormor som hade gjort pajen ;)
Hade egentligen tänkt stanna hos älsklingen tills imorgon, men han skulle spela match nu och jag kände att jag ville hem, så jag tog bussen hem vid två.
Tänkte ta mig en kopp te, lite smaskiga kakor, och ta på mig myskläderna och krypa upp i min fåtölj och läsa en bok!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0