back in Fbg

Helgen har varit perfekt! Vi hade det jätte trevligt hos Kims mormor, och inflyttningsfesten hos kalle igår var trevlig den också, har inte skrattat så mycket på länge. Det blev dock ingen krog, vi var rätt trötta och behövde spara de få pengar jag har. Åkte hem redan vid elva idag, kim skulle spela fotbollsmatch, och jag behöver plugga och övningsköra.
Jag saknar honom redan, det är helt sjukt vad förälskad jag är. Sättet han får mig att må, är helt obeskrivligt. Han får mig alltid att känna mig så uppskattad och som om jag vore den finaste tjejen som finns, hihi ^^,
Vi ses inte förens på torsdag, och då är det hans födelsedag, och då följer både mamma och jacob med, kanske jonis och ulle också, vi får se.

Nu ska jag ta på mig mjukiskläder och sätta igång att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0