äntligen

Har gått hela dagen och väntat på att jag skulle ha något ärende så jag fick ut och köra men bil, och för en stund sen frågade min räddande lillebror om jag ville till Ica och köpa godis. Ajjemän, två flugor i en smäll, godis och köra bil, yeaah!
Har inte fått gjort någonting under denna måndagen. Hade planerat att jag skulle gymmat, pluggat och besökt min bror men det blev inget av de.
Imon är det skola från 9:40 - 14:55, ska faktiskt bli riktigt skönt. Jag behöver komma hemifrån. Till kvällen drar jag nog till Kim, börjar sent på onsdag så då passar det ju bra!

Nu ska jag smaska på mitt godis i min säng och tänka på min otroligt läckra pojkvän ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0