where's the sunshine?

Usch vad trött jag är på detta gråa trista dystra väder, jag får ingenting gjort. Jag orkar inte göra något! Trots att jag hade sov till halv tio i morse hos Kim känns det som om jag inte fått sovit en blund..
Åkte till Kim direkt efter skolan igår, det kändes som om det var en evighet sen vi sågs sist, trots att senast var i söndags. Vi slappade framför tvn och myste, såg bl.a What happens in Vegas, sjukt bra film. Lite förutsägbar kanske, men det gjorde inget för den var så gullig och rolig att det kompenserades.

Hade bara en lektion idag, engelska C, den var rätt onödig för vi kollade på någon lam film. Jag har inte gjort så mycket mer idag, eller joo förresten, hämtade ut mitt körkort på Posten, äntligen !!
Tänkte ta och plugga lite rättskunskap nu, och sen vid sjutiden blir det solning.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0